دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
خدمات رایگان کتابخانه ملک به علاقه‌مندان نسخ خطی

مسئول کتابخانه ملک از ارایه خدمات رایگان به علاقه‌مندان به نسخ خطی در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،  نجمه مشهدی درباره برنامه‌های موزه و کتابخانه ملک در ایام برگزاری هفته کتاب، گفت: در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران به مناسبت تقارن این هفته با هفته وحدت، نمایشگاهی از نسخ خطی مربوط به سخنان و احادیث امام صادق (ع) برپاست.

وی ادامه داد: همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی نمایشگاهی از سکه‌های قدیمی در محل موزه و کتابخانه ملک برگزار می‌شود. 

مشهدی با اشاره به فعالیت‌های این کتابخانه و موزه در ایام بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین به منظور ترویج کتابخوانی «دورهمی و نشست کتابخوانی جمعی» در کتابخانه ملک برگزار می‌شود. نشست‌های کتابخوانی در ۳ موزه این محل انجام می‌شود. 

مسئول کتابخانه ملک از ارایه خدمات رایگان به علاقه‌مندان به نسخه‌‎های خطی خبر داد و گفت: در ایام برگزاری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خدمات رایگان به علاقه‌مندان به نسخ خطی ارایه خواهد شد. این خدمات شامل کپی رایگان از نسخ خطی خواهد بود. 

وی ادامه داد: همچنین به قید قرعه به تعدادی از بازدیدکنندگان که در هفته کتاب از کتابخانه ملک بازدید کنند، جوایزی اهدا خواهد شد.

مشهدی با اشاره به بازدید نهادها و سازمان‌ها از این کتابخانه و موزه در ایام هفته کتاب گفت: کتابداران وزارت نیرو، آبفا، وزارت جهاد کشاورزی و نهاد کتابخانه‌های کشور از کتابخانه و موزه ملک بازدید می‌کنند و با بخش‌های مختلف این کتابخانه و موزه آشنا می‌شوند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها