سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳
آسیب‌شناسی 27 دوره برگزاری هفته کتاب در رادیو کتاب

رادیو فرهنگ با همکاری موسسه خانه کتاب ویژه برنامه‌های متنوعی را به مناسبت بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری بیست‌و‌هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، محمد‌صادق رحمانیان، مدیر شبکه رادیویی فرهنگ با بیان اینکه رادیو فرهنگ با همکاری موسسه خانه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای را برای بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب در نظر دارد، گفت: این برنامه‌ها از 23 تا ۳۰ آبان‌ماه از رادیو فرهنگ پخش می‌شوند.

وی با اشاره به استقرار رادیو کتاب در خانه کتاب گفت: برنامه «رادیو کتاب» که هرروز ساعت 17 تقدیم شنوندگان می‌شود  و به‌طور ویژه  و مستقیم در این ایام از محل خانه کتاب برنامه‌ها و مناسبت‌های مربوط به  هفته کتاب را پوشش می‌دهد.  

رحمانیان ادامه داد: گفت‌وگو با نویسندگان، ناشران، مدیران انجمن‌ها و صنوف ویژه نشر، معرفی برنامه‌های استانی ویژه هفته کتاب در کشور و... ازجمله برنامه‌های «رادیو کتاب» است؛ علاوه‌براین به‌طور ویژه نیز هر روز با دعوت از یکی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  سیر برگزاری این هفته در بیست‌و‌هفت دوره گذشته آسیب‌شناسی شده و برنامه‌ها و سیاست‌های هفته کتاب تبیین می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه‌های رادیو فرهنگ را برروی موج اف ام ردیف 106مگاهرتز یا موج ای ام 585 کیلوهرتز بشنوند.

بیست‌و‌هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها