دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
اهدای کتاب از سوی سازمان محیط زیست به مناطق سیل‌زده

سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه‌های این سازمان در بیست‌و‌هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران را اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، به نقل از ستاد خبری و رسانه‌ای بیست‌و‌هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، خیرالله مرادی گفت: برگزاری برنامه در حوزه کتاب‌های زیست‌محیطی و تولید محتوای آموزشی برای کودکان و نوجوان توسط ادارات کل استانی، برگزاری نمایشگاه کتاب، اهدای کتاب به کتابخانه ملی برای ارسال به کتابخانه‌های مناطق محروم، اهدای کتاب به ادارات کل استان گلستان و لرستان برای ارسال به مناطق سیل‌زده از برنامه‌های این سازمان در هفته کتاب است.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این سازمان می‌توان به برنامه‌ریزی دفتر مشارکت مردمی و سرمایه‌های اجتماعی برای برگزاری جلسات کتاب‌خوانی با موضوع محیط‌زیست در مدارس و مهدهای کودک‌ توسط سازمان‌های مردم نهاد زیست‌محیطی و برنامه‌ریزی برای آغاز تولید منابع صوتی با موضوع محیط‌ زیست برای مخاطبان خاص اشاره کرد.

بیست‌و‌هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها