یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
رونمایی و جشن امضای کتاب «چه فکر خوبی!»

مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «چه فکر خوبی!» در خانه‌ کتاب مفید برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به‌مناسب هفته‌ کتاب، مراسم رونمایی و جشن امضای کتاب «چه فکر خوبی!» با حضور نرجس محمدی، نویسنده و تصویرگر و حمیده محمدی‌نسب، درمانگر کودک و نوجوان و خانواده، در خانه‌ کتاب مفید برگزار می‌شود.

در این نشست حمیده محمدی‌نسب، که سابقه‌ برگزاری کارگاه‌های متعدد مهارت‌های زندگی و هنردرمانی به‌عنوان مربی را دارد، به موضوع تفاوت‌های فردی و ارتباط آن با اعتماد به‌نفس در کودکان می‌پردازد و درباره‌ نقش داستان‌ها به‌خصوص کتاب «چه فکر خوبی!» در پذیرش و تقویت این مفهوم صحبت خواهد کرد.

همچنین نرجس محمدی، چرایی و چگونگی شکل‌گیری این داستان را برای مخاطبان توضیح خواهد داد و در کنار آن فعالیت‌های ویژه‌ای برای کودکان خواهد داشت.

این رویداد با جشن امضای کتاب، مسابقه، قرعه‌کشی و اهدای جایزه همراه خواهد بود.

کتاب تصویری «چه فکر خوبی!» که تاکنون منتخب دوسالانه‌ تصویرگری اوکراین شده است و در فهرست جشنواره‌ تصویرگری لیتل هاکای چین قرار گرفته است، با داستانی جذاب به موضوع مهم پذیرش تفاوت‌های فردی و افزایش اعتمادبه‌نفس در کودکان می‌پردازد.

طوطی، بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، این کتاب با قیمت ۲۵هزار تومان منتشر کرده است.

مراسم رونمایی «چه فکر خوبی!» دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۳۹۸ از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه‌ کتاب مفید واقع در خیابان ستارخان، قبل از خیابان باقرخان، نبش کوچه‌ اکبریان‌آذر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها