دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵
صالحی: فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های امور قرآنی به همگرایی بیشتری نیاز دارد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز در این شهرستان، گفت: فعالیت‌ها، سیاستگذاری‌ها و برنامه ریزی‌های امور قرآنی به همگرایی بیشتری نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی امروز دوشنبه 29 مهرماه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل‌هاشم، گفت: جریان‌سازی و مدل ارتباطات اجتماعی امام جمعه تبریز الگویی مناسب در کشور است که می‌تواند مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته وقف با پاسداشت ظهور پدیده جدید خیّرین کتابخانه‌ساز، افزود: در طول تاریخ تمدن اسلامی وقف همواره پشتیبان حوزه فرهنگ اثرگذار بوده است.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز هم با قدردانی از فعالیت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان، گفت: باید در فعالیت‌ها و سیاستگذاری‌ها در امور قرآنی هماهنگی بیشتری وجود داشته باشد و حمایت از نویسندگان و هنرمندان نمایش هم باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

یادآوری می‌شود، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به منظور حضور در آیین گشایش هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز به این شهر سفر کرده است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها