یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
اختصاص فضا به تصویرگران ایرانی در نمایشگاه کتاب شانگ‌های

دردیدار رئیس نمایشگاه کتاب شانگ‌های با قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در محل غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت دیدار کرد، مقرر شد فضایی به تصویرگران دو کشور در نمایشگاه‌های شانگ‌های و تهران اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، در دیدار دوناچای، رئیس نمایشگاه کتاب شانگهای با قادر آشنا، قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درخصوص همکاری‌های مشترک و گسترش روابط فرهنگی و نمایشگاهی بین تهران و شانگ‌های  بحث و گفت و گو شد.

هم چنین توافق شد تا در نمایشگاه کتاب شانگ‌های که از 24 تا 26 آبان برگزار می‌شود فضای مناسبی را به تصویرگران ایرانی اختصاص دهند. مقرر شد از این فضا تنها برای استفاده از معرفی و آثار تصویرگران، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی و معرفی ظرفیت‌های نشر و کتاب های منتشر شده در دو کشور استفاده شود.

در ادامه رایزنی‌ها و گفت‌وگوهای انجام شده مصوب شد تا در دور بعدی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز چنین فضایی در اختیار نمایشگاه بین‌المللی کتاب شانگ‌های قرار گیرد.

براساس تفاهم‌نامه همکاری که با این نمایشگاه وجود دارد، در این دیدار غرفه اختصاص یافته به ایران در نمایشگاه شانگ‌های 18 متر اعلام شد. در خواست برای افزایش متراژ غرفه از طرف ایران به مسئولان نمایشگاه کتاب شانگ‌های داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها