یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
«مي‌خواستم فرشته باشم»  منتشر شد

رمان «مي‌خواستم فرشته باشم» نوشته ملينا مارچتا با ترجمه علي شاهمرادي از سوی نشر خزه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اين رمان، شرح جست‌وجوهاي دختري نوجوان است برای يافتن هويت، پيشينه و اميد. او يك مهاجر است؛ دختري  ايتاليايي در سرزمين استراليا که می‌كوشد در اين جغرافيای بيگانه و زيبا هم به تعريفی از اصلیت خود برسد و هم در ميان اين آدميان غريبه، عشق را پيدا كند.

انتشار«مي‌خواستم فرشته باشم» به عنوان اولین رمان ملینا مارچتا، براي او يك اتفاق خوشايند بود؛ كتاب با تحسین‌های فراوانی روبه‌رو شد و چاپ اول آن تنها دو ماه پس از انتشار، به پايان رسيد. بعد هم به سرعت در چهارده کشور منتشر شد و بیش از یک میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت.

استقبال شايان از رمان «مي‌خواستم فرشته باشم»، ملينا مارچتا را بر آن داشت تا بر اساس رمان خود، فیلمنامه‌ای هم بنويسد، كه کیت وودز آن را به تصوير كشيد. این فیلم جوایز متعددی از جمله جایزه‌ی انجمن فیلم استرالیا را از آن خود کرد و تحسین منتقدان را برانگیخت. مارچتا هم برای نگارش فیلمنامه‌ي آن، برنده‌ جایزه‌ی نیو ساوت ولز و جایزه‌ بهترین فیلمنامه‌ اقتباسی از اِی اِف آی شد.

اين رمان سومين همكاري مشترك علي شاهمرادي و نشر خزه است. اين ناشر و مترجم پيش از اين رمان‌های «وقتي كه او رفت» (ليزا جوئل) و «منطق عشق» را با يكديگر به چاپ رسانده‌اند.

«مي‌خواستم فرشته باشم» در 272 صفحه و با بهای 35هزارتومان منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها