یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
دعوت از ایران برای حضور در نمایشگاه کتاب لایپزیک

رئیس نمایشگاه کتاب لایپزیک با حضور در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در هفتادویکمین دوره نمایشگاه کتاب فرانکفورت به صورت رسمی از ایران برای حضور در نمایشگاه کتاب لایپزیک دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، اولیور تیله، رئیس نمایشگاه کتاب لایپزیک با حضور در غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت و بازدید از این غرفه گفت: همه کسانی که از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید داشته‌اند از این نمایشگاه به خوبی و نیکی یاد می‌کنند. ایران کشوری با قدمت و تمدن بالا است. رسماً از ایران دعوت می‌کنیم تا در نمایشگاه کتاب لایپزیک حضور پیدا کند و ما هم بسیار مشتاق و مایلیم که در نمایشگاه کتاب تهران حضور داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: غرفه ملی ایران که در آن از نماد یک شهر استفاده شده است بسیار جذاب و ستودنی است.

قادر آشنا، قائم مقام نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز در این بازدید ضمن معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و ظرفیت‌های نشر ایران گفت: این آمادگی وجود دارد تا بتوانیم از ظرفیت‌های نشر و تجربه‌های نمایشگاهی دوطرف استفاده کنیم.

آشنا در ادامه ضمن دعوت از رئیس نمایشگاه کتاب لایپزیک برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: امیدوارم با حضور در نمایشگاه کتاب تهران و دیدن واقعیت‌ها از نزدیک بتوانیم گامی موثر در گسترش همکاری‌های متقابل داشته باشیم.

در این دیدار پیشنهاد تبادل غرفه و همکاری مشترک بین دو نمایشگاه مطرح شد و قرار شد که در سال اول حضور فعالیت‌هایی به صورت آزمایشی انجام شود و در صورت موفقیت‌آمیز بودن و رضایت داشتن منجر به توافق نهایی شود.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت امروز به کار خود پایان می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها