یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۰
«گاج» عضو انجمن ناشران آموزشي جهان شد

انتشارات بين‌المللي «گاج» تنها عضو آسيايي انجمن ناشران آموزشي جهان شد.\

مدیر روابط عمومی انتشارات گاج در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اعلام این خبر افزود: انتشارات بين‌المللي گاج با هدف استفاده از جديدترين شيوه‌هاي آموزشي جهان و گسترش حضور ناشران ايراني در عرصه‌هاي بين المللي، به عضویت انجمن ناشران آموزشي جهان «‌AEP» در آمده است.

وی ادامه داد: انجمن ناشران آموزشي جهان از سوی 400 ناشر چاپي و ديجيتالي در تمامي ابعاد رسانه‌اي حمايت مي‌شود و فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه کتاب‌های آموزشی دارد.

وي با بیان اینکه اين انجمن برنامه‌هاي خود را در زمینه تهيه اطلاعات، تهيه و تحقيقات لازم براي توسعه کيفي مواد آموزش گسترش داده است، گفت: انجمن ناشران آموزشی جهان در تلاش است آگاهي عمومي را نسبت به نقش منابع يادگيري تعليم و تعلم موفق افزایش دهد.

مدير روابط عمومي انتشارات گاج همچین به اهداف «AEP» اشاره کرد و اظهار داشت:‌ ارتقای ارزش مواد تکميلي در تمام رسانه‌ها به عنوان منابع يادگيري ضروري، ایجاد فرصت براي رشد، همکاري و مبادله و ارتباطات حرفه‌اي صنعت نشر و فراتر از‌ آن، تدارک تحقيقات، اطلاعات و تحليل‌هاي لازم براي اعضای خود را می‌توان از برجسته‌ترین مقاصد این انجمن دانست.

وي انتخاب بهترین محصولات و خدمات ويژه دانشجويان، دانش‌آموزان و معلمان را آخرین هدف این انجمن معرفی کرد و یادآور شد: اين انجمن هر ساله با هدف ترغيب به افزايش کيفيت آموزش، جايزه‌اي به بهترین ناشر آموزشی اعطا می‌کند که انتشارات گاج سعی دارد با افزایش کیفیت فعالیت‌های خود، در این زمینه گام مثتبی بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها