سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
تجلیل از تهران پژوهان در بخش‌های هنری و فرهنگی

ششمین جشنواره پژوهشی جایزه تهران با هدف تکریم و تقدیر از تهران پژوهان در پایان آذر ماه و هم‌زمان با هفته پژوهش، در تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دبیر جشنواره جایزه تهران اعلام کرد: تجلیل از تهران‌پژوهان در بخش‌های هنری و فرهنگی ششمین جشنواره پژوهشی جایزه تهران با هدف تکریم و تقدیر از تهران‌پژوهان در پایان آذرماه و همزمان با هفته پژوهش؛ در تهران برگزار می‌شود.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر جشنواره افزود: در این جشنواره اندیشمندان، اساتید، تهران‌پژوهان، هنرمندان، دانشجویان و علاقه‌مندان به شهر تهران حضور و همکاری خواهند داشت.
 
مهرشاد کاظمی در ادامه یادآور شد: محوریت این جشنواره را موضوعاتی چون گردشگری، بافت تاریخی و محلات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و باستان‌شناسی، اماکن مذهبی و علمی و فرهنگی و هنری، مشاهیر و مفاخر، آداب و رسوم در برمی‌گیرد.
 
دبیر جشنواره گفت: این جشنواره پژوهشی در بخش‌های هنری شامل فیلم و عکس، فرهنگی شامل کتاب، پایان‌نامه و انتشارات، رسانه با تمرکز بر فعالیت خبرنگاران و عکاسان خبری و میراث معنوی است.
 
مهرشاد کاظمی در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در جشنواره، آثار خود را به نشانی، تهران، بلوار دریا، انتهای خیابان مطهری شمالی، نبش کوی مروارید، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، معاونت فرهنگی و رسانه ای؛ تا تاریخ ۳۰ آبان ماه ۹۸ ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها