دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
دریافت بیش از 600  اثر از مروجان کتاب‌خوانی

دبیر اجرایی ششمین جشنواره‌ تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی، با اعلام دریافت بیش از 600 اثر از مروجان سراسر کشور، گفت: هنوز در حال دریافت آثار هستیم و روزانه به‌طور متوسط ۲۰ اثر جدید به دبیرخانه ارسال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی شبکه ترویج کتابخوانی، طی جلسه‌ای که در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، پس از پایان مهلت ارسال آثار و دریافت پرونده‌ مروجان کتاب از سراسر کشور، برنامه‌ریزی برای داوری مرحله‌ آخر و اختتامیه انجام شد.
 
محسن حاجی‌زین‌العابدینی بیان کرد: داوری آثار ۳ مرحله دارد. در مرحله اولیه و نیمه نهایی، دبیرخانه‌ مروجان کتابخوانی، آثار راه‌یافته به این مراحل را  بررسی می‌کنند. داوران این بخش فرمهر منجزی، فریبا اقدامی، فرح حق‌نژاد، کیمیا امینی و محسن حاجی‌زین‌العابدینی هستند.

وی ادامه داد: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر این داوری‌ها نظارت خواهد داشت و در نهایت آثار راه یافته به مرحله نهایی در ابتدای آبان‌ماه توسط هیات داوران که هنوز اعضای آن مشخص نشده‌اند، داوری و آثار برگزیده مشخص خواهد شد.
 
دبیر اجرایی ششمین جشنواره‌ تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی درباره‌ آثار رسیده به دبیرخانه‌ ششمین جشنواره‌ تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی توضیح داد: بیش از ۶۰۰ اثر از سوی مروجان کتاب در سراسر کشور به دبیرخانه رسیده است و هنوز در حال دریافت آثار هستیم و روزانه به‌طور متوسط ۲۰ اثر جدید به دبیرخانه ارسال می‌شود.
 
وی ادامه داد: برخی از آثار ناقص است و به صاحبان اثر بازگردانده شد تا با اصلاح مجدد، در رقابت با سایر آثار قرار بگیرد.
 
دبیر اجرایی ششمین جشنواره‌ تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی گفت: همزمان با اختتامیه جشنواره یک کارگاه با موضوع «ترویج کتابخوانی» برای شرکت‌کنندگان، سایر مروجان و دوستداران کتاب برگزار خواهد شد. همچنین مجمع عمومی شبکه‌ مروجان کتابخوانی قصد دارد تا از میان فعالان حوزه‌ کتاب و کتابخوانی در این برنامه به عضوگیری اقدام کند.
 
حاجی‌زین‌العابدینی افزود: زمان دقیق اختتامیه‌ این جشنواره را به زودی اعلام خواهیم کرد. از همه علاقه‌مندان حتی کسانی که در این جشنواره شرکت نکردند نیز دعوت می‌کنیم تا در اختتامیه و کارگاه حضور به هم رسانند. حضور افراد، گروه‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه‌ کتابخوانی در این برنامه به هم‌افزایی و ترویج هر چه بهتر کتابخوانی کمک شایانی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها