چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
برگزاری نخستین جلسه داوری انتخاب ناشر نمونه

نخستین جلسه داوری انتخاب ناشر نمونه سال ۱۳۹۷ با ریاست محمدجواد مرادی‌نیا؛ مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این جلسه فهرست ناشران سراسر کشور، کارنامه حرفه‌ای آن‌ها در سال ۱۳۹۷ و اطلاعات مورد نیاز براساس شاخص‌های تعیین شده در آیین‌نامه در اختیار هیات داوران قرار گرفت.
 
هیات داوران انتخاب ناشران نمونه سال متشکل از صاحب‌نظران و نمایندگان تشکل‌های صنفی از اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، اتحادیه تعاونی‌های ناشران ایران(آشنا)، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران است.

دبیرخانه انتخاب ناشران نمونه سال پس از انتخاب و تعیین ناشران نمونه سال اسامی برگزیدگان را اعلام و در مراسمی در هفته کتاب از آن‌ها تقدیر خواهد کرد.

 ناشران فرصت دارند تا ۳۰ مهرماه نسبت به ارسال مستندات خود به آدرس میدان بهارستان، ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طبقه دوم، اتاق ۲۴۳ اقدام کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۵۱۳۳۴۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

معیارهای ارزیابی ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷ دارای ۱۴ بند است که تعداد آثار منتشر شده توسط ناشر، عقد قرارداد با ناشران خارجی، حضور کتاب در جشنواره‌های خارجی، پاسداری از زبان فارسی، انتشار آثار علمی به زبان ساده و... از آن جمله است.

معیارهای ارزیابی ناشران برگزیده سال ۱۳۹۷ در بخش اطلاع‌رسانی سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها