شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

بیستم مهرماه، همزمان با روز بزرگداشت حافظ، چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، آیین افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه سامان و سایر مسئولین استانی و مردم فرهنگ دوست استان برگزار شد.

در این آیین، جواد کارگران‌دهکردی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، ضمن اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارائه کتب روز متناسب با نیاز  جامعه و استان را از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه کتاب دانست.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 190 هزار نفر از سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارحال و بختیاری بازدید و یک میلیارد و 710 میلیون تومان از نمایشگاه خرید کردند، گفت: استان چهارمحال و بختیاری از جمله استان‌های کشور است که در آن از نمایشگاه کتاب استقبال ویژه‌ای می‌شود.

کارگران‌دهکردیدر ادامه ضمن اشاره به اینکه انتظار می‌رود امسال نیز از نمایشگاه استقبال ویژه‌ای شود، گفت: تا کنون مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان یارانه برای چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان پیش‌بینی شده است و در صورت نیاز این مبلغ را افزایش خواهیم داد.

چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری با حضور 420 ناشر و بیش از 70 هزار عنوان کتاب 20 تا 25 مهرماه جاری از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها