یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۰۸:۰۰
1200 عنوان كتاب به زبان عربي در ششمين نمايشگاه كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي

براي نخستين بار 1200 عنوان كتاب در موضوعات اسلام، فلسفه، زبان و ادبيات عرب، حقوق و علوم سياسي به زبان عربي در نمايشگاه ارايه مي‌شوند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، احد رضايي، مديرعامل انتشارات «ويژه نشر» در گفت‌وگو با ستاد خبري ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي با بيان اين مطلب اظهار داشت: بخش كتاب‌هاي عربي در نمايشگاه امسال فعال‌تر از ساليان گذشته است.

وي با اشاره به ارايه 5 هزار عنوان كتاب در موضوعات مختلف، علوم انساني، مهندسي و پزشكي در ششمين نمايشگاه كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي، اظهار داشت: از اين ميان، 3 هزار عنوان كتاب منتشر شده سال 2008 و بقيه كتاب‌ها متعلق به سال‌هاي 2006 و 2007 است.

رضایی همچنين با بيان اينكه امسال حدود 170 مترمربع فضاي نمايشي در اختيار اين انتشارات قرار دارد، گفت: این کتاب‌ها با توجه به نیاز جامعه دانشگاهی، همچنین موسسات تحقیقاتی و پژوهشی تهیه شده اند.

وي در ادامه از ارايه 20 هزار عنوان ebook در نمايشگاه امسال خبر داد و گفت: با توجه به رونق و توسعه كتاب‌هاي الكترونيكي در جهان، امسال تصميم گرفتيم تعدادي از اين آثار را براي مخاطبان به نمايشگاه بياوريم.

مديرعامل انتشارات «ويژه نشر» ارايه تخفيف 20 تا 40 درصدي را يكي ديگر از برنامه‌هاي ويژه نشر در این نمایشگاه معرفی کرد و توضیح داد: تخفيف‌هاي ما با توجه به سال چاپ كتاب و نوع كتاب‌ها متفاوت است كه اطلاع‌رساني اين كتاب‌ها در سايت اين انتشارات به نشانيwww.vijehenashr.com قرار داده شده است.

ششمین نمایشگاه کتاب‌های کاربردی و دانشگاهی، 19 تا 23 آبان ماه در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می‌‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها