سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
فراخوان انتخاب کتاب برتر کشاورزی و منابع طبیعی سال 98

فراخوان انتخاب کتاب برتر کشاورزی و منابع طبیعی سال 98 از سوی سازمان تحقیقات،‌آموزش و ترویج کشاورزی اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، همزمان با هفته کتاب در آبان‌ماه 98، آئین انتخاب کتاب برتر کشاورزی و منابع طبیعی را برگزار می‌کند. در این راستا، فراخوان این جایزه منتشر شد. 
 
در این فراخوان از همه پژوهشگران و اعضای هیأت علمی حوزه کشاورزی و منابع طبیعی دعوت به‌عمل آمده تا ضمن ثبت‌نام در سامانه «هفته کتاب کشاورزی و منابع طبیعی» به نشانی الکترونیکی  http://book98.areeo.ac.ir، مشخصات کتاب خود را برای شرکت در انتخاب کتاب برتر، وارد نمایند. این وبگاه از 6 مهر تا 4 آبان 98 پذیرای ثبت آثار خواهد بود و مهلت یاد شده به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

بررسی آثار در دو بخش چاپی و الکترونیکی انجام می‌شود. ارسال کتاب‌های الکترونیکی از طریق سامانه و ارسال کتاب‌های چاپی از طریق پست به نشانی تهران بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، باغ کشاورزی، سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی، کدپستی ۱۹۸۵۷۱۳۱۳۳َ، صندوق پستی ۱۱۱۳-۱۹۳۹۵ خواهد بود.

فقط آثاری که زمان انتشار آن‌ها مربوط به سال‌ 1397 بوده و دارای شماره شابک و فیپا هستند، در فرآیند ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها