شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۲
5 هزار عنوان كتاب علمي و دانشگاهي به نمايشگاه کتاب‌های کاربردی و دانشگاهي می‌آیند

كتاب‌هاي تخصصي و آكادميك ناشران خارجي در زمينه علوم پزشكي، فني و مهندسي، علوم پايه، علوم‌اجتماعي و هنر در ششمين نمايشگاه كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي عرضه مي‌شوند./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مدير انتشارات «جهان‌اديب» در گفت‌و‌گو با ستاد خبري ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي با بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به تجربيات گذشته، هر ساله نمايشگاه بهتر برگزار مي‌شود و براي شايسته برگزار شدن اين نمايشگاه نيز مواردي را اعمال كرده‌ايم كه اميدواريم نتايج خوبي را دربرداشته باشد.

فرهاد مفتون ادامه داد: در اين نمايشگاه مخاطبان كتاب‌هاي خود را براحتی تهیه می‌کنند،همچنين چون محدوديت سقف خريد ندارند، مي‌توانند هر كتابي كه مورد نيازشان است خريداري كنند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان مي‌توانند قبل از برگزاري نمايشگاه كتاب‌هاي مورد نياز خود را ثبت سفارش كنند، گفت: اين نمايشگاه در سال‌هاي گذشته استقبال خوبي داشته و اميدواريم كه امسال نيز مانند سال‌هاي پيشين با استقبال پژوهشگران و دانشجويان مواجه شود.

مفتون با اشاره به حضور این انتشارات با 5 هزار عنوان در ششمین نمايشگاه كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي، خاطرنشان کرد: كتاب‌هاي ناشران تخصصي را با توجه به نیاز استادان ارائه مي‌دهيم و هر كتابي كه مورد توجه پژوهشگر يا دانشجويي باشد و نتواند به آن دسترسي داشته باشد، بعد از ثبت سفارش آن را در نمايشگاه عرضه مي‌كنيم.

مدير انتشارات «جهان‌اديب» همچنین به كتاب‌هاي ناشران خارجي شركت كننده در نمايشگاه اشاره كرد و گفت: ناشران خارجي كه تحت پوشش ما هستند كتاب‌هاي تخصصي منتشر مي‌كنند و ناشران آكادميك نيز Text book هايي را منتشر كرده و در نمايشگاه ارائه مي‌دهند.

وي افزود: قرار است كه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري ماه ديگر اقدام به برگزاري نمايشگاه كند، اما شايسته است كه تمامي بودجه‌ها و سهميه‌ها را جمع می‌کردند و تمامي كتاب‌ها در يك نمايشگاه ارائه مي‌شد. 

ششمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب‌هاي كاربردي و دانشگاهي 19 تا 23 آبان ماه در مركز آفرينش‌هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها