دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
مجموعه «قصه‌های احکام برای کودکان» رونمایی می‌شود

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از مراسم رونمایی از مجموعه 6 جلدی «قصه‌های احکام برای کودکان» همزمان با روز کودک در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی گفت: مراسم رونمایی از مجموعه 6 جلدی «قصه های احکام برای کودکان» نوشته حجت‌الاسلام مرتضی دانشمند که از سوی انتشارات به‌نشر برای کودکان منتشر شده است، در قالب سلسله نشست‌های تبلیغی-ترویجی «در پناه کلمات» همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک و با حضور نویسنده این مجموعه چهارشنبه 17 مهرماه در مشهد برگزار می‌شود.

مدیرعامل به‌نشر ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برای هماهنگی و برگزاری این برنامه، عنوان کرد: مراسم رونمایی از مجموعه «قصه‌های احکام برای کودکان» هفدهم مهرماه ساعت 9 صبح در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره) مشهد به عنوان بزرگترین و مجهزترین کتابخانه عمومی کشور واقع در کوی آب و برق، ضلع شمال غربی میدان صحیفه مشهد برگزار می‌شود.

سعیدی با دعوت از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی برای حضور در این برنامه تصریح کرد: مجموعه 6 جلدی قصه‌های احکام برای کودکان تالیف حجت‌الاسلام مرتضی دانشمند که در گروه کتاب‌های پروانه انتشارات به‌نشر ویژه کودکان به چاپ رسیده است، با زبانی ساده به بیان احکام عملی دین به کودکان می‌پردازد.

مدیرعامل به‌نشر با اشاره به این مجموعه 6 جلدی که تصویرگری آن را مجید صابری‌نژاد بر عهده دارد، ادامه داد: «به باغ نماز خوش آمدید»، «جایزه پدربزرگ»، «نمازهای کلاغی»، «از طلا به طوطی»، «ملاقات با شیر» و «روزی که ماه دلش گرفت» عناوین این مجموعه را تشکیل می‌دهند که با زبانی ساده و شیوا به بررسی احکام عملی نماز، وضو، طهارت، نجاست، تقلید، تیمم، غسل، پوشش، قسم، وقف و... برای کودکان گروه سنی هشت تا 10 سال می‌پردازد.

حجت‌الاسلام مرتضی دانشمند؛ نویسنده، شاعر کودک و نوجوان و پژوهشگر قرآنی، مولف آثار گوناگون ادبیات دینی برای کودکان و نوجوانان همچون «فرشته‌ای در زمین»، «نوجوانان می‌پرسند» پاسخ به پرسش‌های مذهبی نوجوانان، «از نزدیکانت آغاز کن»، «دعای گنجشک‌ها»، «امیران کوچک» و... است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها