یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
اجرای 44 برنامه روایتگری دفاع مقدس درمدارس شهرتهران

ویژه‌برنامه «نقل دلدادگی» در قالب 44 اجرای روایتگری با موضوع دفاع مقدس از 10 تا 16 مهر در مدارس شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10؛ محمد رضا جمالی دبیر اجرایی ویژه‌ برنامه «نقل دلدادگی» و مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 گفت: برنامه «نقل دلدادگی»؛ روایتگری دفاع مقدس با هدف تکریم و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس و نشر و تعمیق شناخت شهروندان از فرهنگ ایثار و شهادت است که در ادامه مجموعه برنامه‌های «کربلا جاری است» از 10 تا 16 مهرماه در مدارس شهر تهران برگزار می‌شود.

جمالی در ادامه با اشاره به اینکه روایتگری خاطرات دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای آشناکردن جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: «نقل دلدادگی» حکایت عشق، ایثار و جانفشانی‌های فرماندهان، رزمندگان و دلیرمردان و زنان هشت سال دفاع مقدس است که از زبان همرزمان و فرماندهان جنگ برای نسل جوان به گونه‌ای جذاب و شنیدنی روایت می‌شود.

رییس فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری بیان کرد: این برنامه در قالب 44 اجرای روایتگری توسط مدیریت‌های فرهنگی هنری مناطق 22 گانه شهر تهران با دبیری مدیریت فرهنگی هنری منطقه 10 ضمن شناسایی سرداران و بازماندگان دفاع مقدس فرصتی پدیدآورده تا بین هفته دفاع مقدس و هفته ملی کودک تهران در 44 مدرسه شهر تهران نشست روایتگری و پرسش و پاسخ برگزار شود، تا ابعاد و جنبه‌های کمتر شناخته شده دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو و روشن شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی؛ میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان امیرقلی، مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های: 55135553 و سامانه 1837 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها