سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
بخش ویژه «کتاب و سینما» در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بخش ویژه «کتاب و سینما» با استقبال فیلمسازان همراه شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، در این دوره نیز بخش ویژه «کتاب‌ و سینما» را دارد که با استقبال فیلمسازان همراه شده است.

این بخش در پنجمین سال همکاری مشترک خانه کتاب و انجمن سینمای جوانان ایران به منظور رشد و اعتلای فرهنگ و هنر ایران اسلامی و ترویج کتاب و فرهنگ کتاب‌خوانی در «سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران» از فیلم‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی تولیدشده با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی، اقتباس ادبی، پاس‌داشت، سرگذشت و سرنوشت پدیدآوران، ناشران و کتابفروشان نویسندگان معاصر ایرانی در حوزه ادبیات داستانی و ادبیات کودک و نوجوان تجلیل به عمل می‌آورد.

کتاب و کتاب‌خوانی و یا اقتباس از یک کتاب می‌تواند محوریت موضوع آثار باشد. اقتباس از ادبیات داستانی معاصر در اولویت قرار دارد.

جوایز این بخش در روز «کتاب و سینما» و اختتامیه جشنواره در برج میلاد از سوی خانه کتاب اهدا می‌شود. در این جشنواره به برگزیده بهترین فیلم دیپلم افتخار و مبلغ 70 میلیون ریال، به نفر دوم دیپلم افتخار و مبلغ 50 میلیون ریال، به نفر سوم دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها