دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کتاب «تولد در باران» در بوته نقد

مراسم نقد و بررسی کتاب «تولد در باران» به قلم علی‌الله سلیمی بر اساس زندگی سردار شهید نورعلی شوشتری، ساعت 10 صبح مورخ نهم مهر در کتابخانه عمومی شیخ کلینی شهر ری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) این مراسم با حضور علی الله سلیمی نویسنده اثر و فاطمه بهبودی به عنوان منتقد به مناسبت هفته دفاع مقدس قرار است برگزار شود.

کتاب «تولد در باران» در یازده فصل با عناوین «تولد در باران»، «شوق مکتب خانه»، «لحن خوش حسن‌خوانی»، «شروع یک زندگی»، «مهاجرت به نیشابور»، «تعطیلات در منطقه جنگی»، «مهر گرما روی پیشانی»، «زورو، بی‌سیمچی ماهر»، «فرمانده آشنای مرصاد»، «تلواسه رنگ انار» و «احیای حیات در سیستان» نوشته شده و در هر فصل به یکی از مقاطع حساس و تاثیرگذار زندگی شهید نورعلی شوشتری می‌پردازد.

کتاب «تولد در باران» روایت‌گر برهه‌های مختلف زندگی شهید شوشتری است؛ از تولد ایشان در دوازدهمین روز اردیبهشت سال 1327 در روستای ینگجه از توابع بخش سرولایت شهرستان نیشابور در خراسان رضوی تا رشد و بالندگی در این منطقه و بعدها با حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی و شرکت در عملیات‌های حماسه آفرین متعدد و سرانجام شهادت در 26 مهرماه 1388، هنگام برپایی پنجمین نشست سران قبایل و طایفه‌های منطقه سیستان و بلوچستان که با هدف تامین امنیت پایدار و برنامه‌ریزی برای طرح‌های اقتصادی و فرهنگی در این منطقه در حال برگزاری بود.

 مراسم نقد و بررسی کتاب «تولد در باران»، ساعت 10 صبح سه شنبه نهم مهرماه، در کتابخانه شیخ کلینی واقع در شهر ری، خیابان 24 متری، خیابان کریمی شیرازی، روبه روی فروشگاه شهروند برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها