یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
نقد و بررسی کتاب در دست انتشار «ادیان در خدمت انسان»

مجموعه‌ای از گفتارها و مقالات امام موسی صدر که در مجلدی با عنوان «ادیان در خدمت انسان» به زبان ایتالیایی منتشر می‌شود، در شهر کتاب مرکزی نقد و بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) مجموعه‌ای از گفتارها و مقالات امام موسی صدر در مجلدی با عنوان «ادیان در خدمت انسان» با همکاری مؤسسه‌ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در تهران، مرکز امام موسی صدر در بیروت، انتشارات ایل سرچیوی ایتالیا و با ترجمه‌ میرکو کولئونی به زبان ایتالیایی آماده‌ی انتشار است. ویرایش این اثر را دکتر رافائل مائوریللو بر عهده داشته است.
 
این کتاب دربردارنده‌ی هشت جستار از امام موسی صدر است که عبارت‌اند از: «ادیان در خدمت انسان»، «اسلام»، «در پاسداشت آزادی»، «اسلام و کرامت انسان»، «ابعاد اجتماعی اسلام»، «اسلام، ارزش‌ها و مفاهیم انسانی»، «اسلام و عدالت اجتماعی و اقتصادی» و «لبنان و تمدن بشری». زندگینامه‌ای مختصر از امام موسی صدر نیز یکی دیگر از مطالب منتشر شده در این کتاب است.

نشست ویژه‌ شهر کتاب در روز یک‌شنبه هفتم مهر ساعت ۱۶:۳۰ به رونمایی این اثر اختصاص دارد که با حضور کارلو چرتی، دکتر رافائل مائوریللو و محمدرضا زائری در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها