سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
رونمایی از کتاب «ید بیضاء»

به همت حوزه هنری استان اردبیل نشست تخصصی نقد و بررسی اشعار بیضای اردبیلی و رونمایی کتاب ید بیضاء در تالار سوره حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، با حضور منوچهر صدوقی‌سها، حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدیان، صفوت شادابی، رحیم نیکبخت، عبدالله بحرالعلومی، مدیران کشوری و استانی و علاقه‌مندان به ادبیات و شعر آیینی، نشست تخصصی نقد و بررسی اشعار بیضای اردبیلی و رونمایی کتاب «یدبیضاء» روز سه شنبه 16 مهرماه 1398 در تالار سوره حوزه هنری کشور اجرا می‌‎شود.
 
میرزا صادق بیضای اردبیلی برای علاقه‌مندان ادبیات آیینی نامی آشناست، اما متاسفانه اطلاعات کافی از جریان زندگی وی در دست نیست.
 
کتاب «ید بیضاء» حاصل تلاش عبدالله بحرالعلومی در گردآوری، تصحیح، شرح و توضیح اشعار بیضای اردبیلی است که شامل همه آثار به دست آمده و منسوب به بیضای اردبیلی است که علاوه بر اشعار فارسی و چاپ نشده، ابیات و بندهای مغفول و فراموش شده در اشعار چاپ شده پیشین و نیز اشعار ناقص و ابیات و بندهای پراکنده را نیز در بر می‌گیرد.
 
گفتنی است این نشست از ساعت 16 روز سه شنبه 16 مهرماه در تالار سوره حوزه هنری واقع در تهران، نرسیده به تقاطع حافظ و سمیه، برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان به شعر و ادبیات آزاد است.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها