شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
​مجموعه آثار فرانتس کافکا با ترجمه امیرجلال‌الدین اعلم به چاپ هفتم رسید

مجموعه‌ داستان‌های فرانتس کافکا شامل دو تمثیل آغازین، بیست و یک داستان بلند و 55 داستان کوتاه به تازگی، تجدید چاپ شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در این کتاب همه آثار کافکا گردهم‌آوری شده و از داستان‌های کلاسیکی مثل مسخ و کیفرگاه و هنرمند گرسنگی گرفته تا داستان‌های کوتاه‌تر و پاره‌نوشته‌هایی که ماکس بروُد پس از مرگ کافکا درآورد، به جز سه رمان کافکا، همه آثارش در این کتاب چاپ شده‌ است. آثار کافکا در ایران، با استقبال مخاطبین ادبیات داستانی و فلسفه روبرو شده‌است.

آندره ژید درباره فرانتس کافکا گفته‌ است: نمی‌توانم که بگویم کدام عناصر را در آثار کافکا بیشتر می‌ستایم. از سویی بازنمودِ طبیعت‌گرایانه او را از جهانی وهمناک که به میانجی دقتِ ژرف‌پندارها باورکردنی شده‌ است، یا گرایش شگرفش را به عالم پر رمز و راز!
ژان پل سارتر فیلسوف اگزیستانسیالیست قرن بیستم، درباره جهان داستان‌های او نوشته‌ است: جهان داستان‌های کافکا، هم وهمناک است و هم به شدت حقیقی!

چاپ اول کتاب مجموعه‌داستان‌های فرانتس کافکا را انتشارات نیلوفر، سال 1378و در 547 صفحه و با ترجمه امیرجلال‌الدین اعلم به بازار عرضه‌کرده‌ بود. چاپ هفتم این کتاب 65000تومان قیمت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها