سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
رضایی از تاثیرگذاران حوزه مدیریت فرهنگی بود

نیکنام حسینی‌پور، دبیر بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با صدور پیام، درگذشت محسن رضایی عضو شورای سیاست‌گذاری این دوره از هفته کتاب را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، متن پیام تسلیت نیکنام حسینی پور، مدیر‌عامل موسسه خانه کتاب و دبیر بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در پی درگذشت محسن رضایی به شرح زیر است:

«وداع با صاحب اندیشه، برنامه‌ریزی اندیشمند و خلّاق در عرصه فرهنگ موجب تاثر شد. بدون تردید مرحوم محسن رضایی یکی از تاثیرگذاران در حوزه مدیریت فرهنگی در کشور بود.
 
وی از بنیان‌گذاران و قوام‌بخشان «هفته کتاب جمهوری اسلامی» در ایران بود و به‌ویژه در دهه ۷۰ و ۸۰ با هدف توسعه فرهنگ مکتوب و فرهنگ کتابخوانی دبیری هشت دوره «هفته کتاب» را بر عهده داشت و  در این جایگاه، موجبات شکل‌گیری، اعتلا و اعتبار این رویداد فرهنگی را در کشورمان فراهم ساخت.
 
مستند‌سازی فعالیت‌ها، جلب مشارکت حداکثری نهادها و نهادینه کردن این رویداد ملی مدیون تلاش‌ها و پیگیری‌های دلسوزانه و دغدغه مندانه ایشان است.
 
زنده یاد رضایی در دوران عمر پر بار و موثر خود منشا خدمات ماندگار دیگری همچون تالیف و تدوین بیش از یازده عنوان کتاب و انجام پژوهش و تحقیق در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی بود.
 
اینجانب درگذشت مرحوم محسن رضایی را حضور خانواده ایشان، خانواده بزرگ فرهنگی کشور تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر و برای آن زنده یاد رحمت و غفران الهی مسالت دارم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها