سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
آغاز ​ثبت‌نام از ناشران برای شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب استان کردستان

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از آغاز ثبت نام از ناشران سراسر کشور برای شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کردستان، عبید رستمی در جلسه برنامه‌ریزی نهمین نمایشگاه کتاب استان کردستان گفت: نهمین نمایشگاه کتاب کردستان با حضور ناشران استانی و بین‌المللی از 10 تا 15 مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: ناشران و کتابفروشی‌هایی که مایل به شرکت در نهمین نمایشگاه کتاب کردستان هستند، می‌توانند از امروز (26 شهریور) تا اول مهرماه به سامانه الکترونیکی www.icfi.ir  جهت ثبت‌نام، مراجعه کنند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، با بیان اینکه ناشران استانی نیز در این نمایشگاه حضور دارند، یادآور شد: یکی از وظایف اصلی متولیان، مسئولان و دست‌اندرکاران، فراهم کردن بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است و این نمایشگاه ظرفیتی برای حضور و شرکت ناشران استانی نیز فراهم کرده است.

رستمی یادآور شد: تلاش می‌کنیم این دوره از نمایشگاه کتاب استانی دربردارنده تازه‌های نشر و جوابگوی نیاز مخاطبین باشد و فرصت مناسبی برای فعالان و دوستداران کتاب، کتابفروشان و کتابخوانی به وجود بیاورد.

یادآوری می‌شود، نمایشگاه‌های کتاب استانی به همت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراکز استان‌ها برگزار می‌‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها