شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
نخستین دوره جشنواره ادبی «شهر من» در اصفهان برگزار می‌شود

نخستین دوره جشنواره ادبی با موضوع شهروندی در رده سنی کودک و نوجوان با عنوان «شهر من» در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی اصفهان گفت: نخستین جشنواره شعر و داستان «شهر من» با موضوع مسائل شهروندی با هدف تولید محتوا در شعر و داستان برنامه ریزی شده تا بتوانیم متون کودک را با آموخته‌های مهارت‌های زندگی شهروندی غنی کنیم.

احمد رضایی با اشاره به اینکه مخاطب فراخوان «شهر من» افراد صاحب نظر و صاحب قلم در حوزه شعر و داستان برای کودکان و نوجوانان هستند، ادامه داد: تولید محتوا در این زمینه به صورت‌های متنوع اعم از کتاب، صوت و انیمیشن است و هدف آن آشنایی و به کارگیری زبان ادبیات و هنر کودکان و نوجوانان با مضامین مهارت‌های شهروندی است.

وی درادامه  افزود: قرار نیست در جشنواره «شهر من» سطح شعر و داستان ارتقا داده شود بلکه هدف بهبود ادبیات کودک و نوجوان با موضوع‌های آشنایی با مهارت‌های شهروندی است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی گفت:گروه بندی‌های الف-خردسال، ب-7 تا 9 سال و ج- 10 تا 12 سال، در بخش داستان نوجوان و بخش شعر جشنواره شرکت می‌کنند.

رضایی در پایان گفت: آخرین مهلت ارسال به این جشنواره ادبی حوزه کودک و نوجوان آخر مهرماه است و در آبان ماه آثار داوری خواهد شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سینا ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
    به ما هم سربزنید www.andishmandproject.com

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها