دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
طرح ادغام در مرحله بررسی ساختاری است/ گمانه‌زنی‌ها مورد تایید نیست

مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مباحث طرح شده برای طرح ادغام موسسات معاونت امور فرهنگی توضیحاتی ارایه کرد و گفت: هرگونه اطلاع‌رسانی در این مورد فقط از جانب روابط عمومی معاونت امور فرهنگی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید‌محمد طباطبایی‌حسینی، درباره طرح ادغام سه موسسه معاونت امور فرهنگی گفت: طرح ادغام موسسات زیر مجموعه معاونت امور فرهنگی در حال بررسی ساختاری است و هنوز این ساختار نهایی نشده است.

وی ادامه داد: همچنین درباره این که چه کسی مدیرعامل موسسه جدید خواهد بود، تاکنون بحثی صورت نگرفته است و به همین جهت گمانه‌زنی‌هایی که در این باره در رسانه‌ها مطرح می‌شوند، صحت ندارند.

مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای تعیین ساختار موسسه جدید گفت: طرح ادغام موسسات معاونت امور فرهنگی در یک موسسه در حال بررسی‌های ساختاری و اساسنامه‌ای است و در وهله نخست باید یک چارت و ساختار برای آن تعریف شود.  

وی ادامه داد: در حال حاضر چندین طرح برای موضوع ادغام موسسات مطرح شده که کارگروه بررسی موسسات معاونت امور فرهنگی در مورد یک طرح به جمع‌بندی رسیده است.

طباطبایی‌حسینی تصریح کرد: هرگونه گمانه‌زنی درباره انتخاب مدیرعامل جدید مورد تایید معاونت امور فرهنگی نیست و بر اساس دستور معاون محترم فرهنگی وزیر، اطلاع‌رسانی در این زمینه فقط از طریق روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها