شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
آگهی مناقصه ساخت و طراحی غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت

موسسه نمایشگاه‌­های فرهنگی ایران در نظر دارد ساخت، طراحی و غرفه­‌بندی غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت را به اشخاص حقوقی و حقیقی دارای مجوز بین­ المللی و صلاحیت در این زمینه واگذارکند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌­های فرهنگی ایران، تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت  16  تا20 اکتبر 2019 (24 تا 28 مهر سال 1398) خواهد بود. 
 
زمان اجرایی درنظر گرفته شده برای این پروژه 11 تا 15 اکتبر 2019 (19 تا 23 مهر سال 1398) است.

متراژ غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب فرانکفورت 190 مترمربع، و محل برگزاری آن در محل دائمی نمایشگاه­‌های شهر فرانکفورت سالن Frankfurt Buchmesse BB2 است.

در غرفه‌سازی این دوره در نظر گرفته شده از چوب MDF برای ساخت دکور طبق نقشه، برق­‌رسانی، مبلمان و نصب تجهیزات نمایشگاهی استفاده شود.

سایر شرایط مناقصه در اسناد مناقصه ذکر شده‌­است.

از کلیه متقاضیان واجد شرایط و ذی‌صلاح دعوت می­‌شود جهت دریافت اسناد مناقصه و ارائه پیشنهادات از تاریخ درج آگهی (98/5/26) در سایت موسسه در ساعات اداری (8 الی 16) به جز ایام تعطیل با ارائه معرفی‌نامه به نشانی خیابان انقلاب – بین خیابان برادران مظفر و فلسطین جنوبی پلاک 1080طبقه سوم دبیرخانه مراجعه و اسناد مناقصه را دریافت کنند و پس از تکمیل اسناد آن را به صورت لاک و مهر شده تا تاریخ 98/6/6 به دبیرخانه مؤسسه تحویل دهند.

ضمناً برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس 62953 داخلی 176 تماس حاصل کنند. شرابط کامل موضوع مناقصه در اسناد مناقصه به تفکیک درج شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها