دوشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
۲۰۷هزار نسخه کتاب به فروش رسید

با گذشت یک هفته از اجرای طرح «تابستانه کتاب ۹۸» بیش از ۲۰۷ هزار نسخه کتاب در کتابفروشی‌های عضو طرح به فروش رسیده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ با اجرای طرح تابستانه کتاب۹۸ در سراسر کشور تاکنون ۲۰۷هزار و ۸۹ نسخه کتاب به مبلغ ۵ میلیارد و۸۴۵میلیون و۴۷۷هزار و ۸۹ تومان به فروش رسیده است.

در این طرح استان خراسان رضوی با ۶۸ کتابفروشی توانست با فروش ۲۸ هزار و ۶۱۹نسخه کتاب، رتبه پرفروش‏‌ترین استان‏ براساس کتاب را به خود اختصاص دهد و اصفهان با ۷۹ کتابفروشی و فروش ۲۷هزار و ۳۹۱ نسخه کتاب در جایگاه دوم قرار گرفته است. استان تهران نیز با ۹۵ کتابفروشی و فروش ۲۳هزار و ۱۸۰ نسخه کتاب در جایگاه سوم پرفروش‏‌ترین استان‏ بر اساس کتاب قرار گرفته است.

استان‌های اصفهان،  تهران و خراسان رضوی نیز تاکنون جزو پرفروش‌ترین استان‌ها براساس مبلغ فروش در طرح تابستانه کتاب۹۸ شناخته شدند.

در طرح تابستانه کتاب۹۸ هر فرد می‌تواند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح به میزان ۱۲۰ هزار تومان کتاب خریداری کند؛ علاوهبراین کتاب‌های تالیفی با یارانه۲۵ درصدی و کتاب‌های ترجمه با یارانه ۱۵ درصدی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

طرح تابستانه کتاب ۹۸ با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» با ۶۵۳ کتابفروشی عضو در سراسر کشور، شامل ۴۹۷ کتابفروشی در مراکز استان و ۱۵۶ کتابفروشی در شهرستان‌ها از ۲۵ تیرماه در استان‌ها و از ۲۷ تیرماه در تهران آغاز به کار کرده است و تا سوم مرداد‌ماه ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها