یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
شروع دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی در قزوین با حضور اساتید و دانشجویان لاهور

دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی 28 تیر تا 19 مردادماه با شرکت اساتید و دانشجویان لاهور در مرکز آموزش دانشگاه قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با هماهنگی اقبال شاهد، رییس گروه زبان فارسی دانشگاه جی‌سی و مسئول اتاق ایران‌شناسی دانشگاه و بیات، معاون بین‌المللی دانشگاه قزوین، دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی 28 تیر تا 19 مردادماه در مرکز آموزش این دانشگاه در حال برگزاری است.

دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی با شرکت 5 تن از اساتید و اعضای هیأت علمی گروه زبان فارسی پاکستان، همچون دانشگاه جی سی لاهور، به همراه 7 دانشجوی برگزیده این شهر، برگزار می‌شود.

علی‌اکبر رضایی‌فرد، رییس خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در لاهور در راستای سفر اساتید و دانشجویان لاهور به ایران، با این هیأت دیدار و در خصوص دوره دانش‌افزایی و برنامه‌های بازدید از دانشگاه و مراکز آموزشی جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرد.

اقبال شاهد، رییس گروه زبان فارسی دانشگاه جی‌سی لاهور در سخنانی، گفت: در کتابخانه دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها و کتابخانه‌های بزرگ شهر لاهور بسیاری از کتاب‌های زبان فارسی ذخیره شده و هدف آن، پاسداری از زبان فارسی و نگهداری از گنجینه عظیم بزرگان ماست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها