دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
رونمایی از آثار جدید مهناز فتاحی

آیین رونمایی از سه اثر جدید مهناز فتاحی، نویسنده کودک و نوجوان، در حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سه اثر جدید مهناز فتاحی با عناوین «گم بی»، «من عروسک گلهانم» و «قلب کوچک سپهر»، که به همت انتشارات سوره مهر وارد بازار نشر شده، در حوزه هنری رونمایی می‌شود.
 
براساس خبر روابط عمومی سوره مهر، «گم‌بی» کتاب جدید مهناز فتاحی برای کودکان و نوجوانان است که بر اساس اتفاقات واقعی نوشته شده است. ماجرای این کتاب در زمان بمباران و در پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه اتفاق می‌افتد و به زندگی دختربچه‌ای می‌پردازد که پدر و مادرش در تاریکی و شلوغی پناهگاه فکر می‌کنند او کشته شده است و به همین خاطر بدون دخترشان از آن‌جا می‌روند. گمبی در زبان کردی به معنای گمشده است.
 
«من عروسک گلهانم» نیز روایت دختر یکی از شهدای کشتی آزادی (گلهان) که در حال کمک‌رسانی به مردم غزه است. این داستان برگرفته از خاطرات گلهان است. او در مصاحبه‌اش از عروسکی می‌گوید که پدرش برایش درست کرده بود.
 
«قلب کوچک سپهر» هم به ماجرا‌های واقعی بیماری فرزند نویسنده «سپهر» پرداخته شده است. این اثر روایت‌گر مسائل مستند و واقعی از خاطرات نویسنده است. این کتاب سبب تقویت امید به زندگی و ایستادگی در برابر مشکلات، در نوجوانان می‌شود.
 
مراسم رونمایی آثار جدید مهناز فتاحی، سه‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار امیر حسین فردی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها