سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
سه‌شنبه‌های داستان اصفهان از امروز آغاز می‌شود

داستان‌های کوتاه نویسندگان نسل سوم در سه‌شنبه‌های داستان اصفهان با حضور سیاوش گلشیری مرور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان، سه‌شنبه‌های داستان چند سالی است که به یک رویداد ثابت برای داستان‌نویسان و علاقه مندان به حوزه داستان نویسی تبدیل شده و جایگاه پیدا کرده است.

در این دوره از سه‌شنبه‌های داستان نیز با حضور سیاوش گلشیری، داستان‌های کوتاه نویسندگان نسل سوم ادبیات داستانی ایران مرور و بررسی خواهد شد.

این دوره ادبی به بررسی داستان‌هایی از نویسندگان نسل سوم مانند حسین آتش‌پرور، شهریار مندنی‌پور و ابوتراب خسروی و ...اختصاص دارد.
 
سه‌شنبه‌های داستان هر هفته به صورت متوالی برگزار می‌شود و تا 26 شهریور ادامه می‌یابد.

بر اساس اعلام، هر هفته دو داستان کوتاه بررسی خواهد شد و در مجموع 18 داستان کوتاه از جمله داستان‌های «شبح وقتی قرار است خیس شود (حسین آتش‌پرور)»، «مرثیه‌ای برای ژاله و قاتلش (ابوتراب خسروی)»، «هشتمین روز زمین (شهریار مندنی‌پور)» و «خواب‌های جنوبی (کوروش اسدی)»، مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

یادآوری می‌شود، این رویداد به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود و مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان از امروز 18 تیرماه سال جاری از ساعت 17 تا 19 در در مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان واقع در باغ غدیر آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها