دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
​فراخوان کتاب سال ایلام منتشر شد

سومین دوره کتاب سال ایلام با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) اداره کل فرهنگ و ارشاد استان ایلام فراخوان برگزاری سومین دوره کتاب سال این استان را با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و مصححان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی، اعتلا و توسعه فرهنگی مطالعه و کتابخوانی را منتشر کرد.

علاقه‌مندان براساس شرایط و مقررات می‌توانند در این رویداد مشارکت کنند. جایزه کتاب سال استان ایلام به همه مولفان و پدید‌آورندگانی که در سال 1397 حداقل در یکی از محور‌های زیر آثار خود را منتشر کرده باشند، به انتخاب هیات داوران تعلق خواهد گرفت.

آثار منتشر شده مولفان و پدید‌آورندگان ایرانی و خارجی در حوزه ایلام‌شناسی
آثار مولفان و پدید‌آورندگان ایلامی در همه حوزه‌ها

 آثاری که نخستین‌بار در سال 1397 با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده باشند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند و ملاک سال انتشار، شناسانامه کتاب خواهد بود.

ویراست جدید آثار علمی، چنانچه به تشخیص گروه داوری 40 درصد نسبت به ویراست ثبلی تغییر کرده باشد، مجددا قابل بررسی خواهد بود.

دبیر‌خانه، آثار را در سه گروه تالیف، ترجمه و احیاء متون می‌پذیرد.  

نکته: کتاب‌های آموزشی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می‌شوند.

هرجلد از کتاب‌های دوره‌ای در صورت استقلال محتوایی، حکم یک کتاب مستقل را دارد. در غیر این صورت بررسی کتاب منوط به ارائه نیمی از مجلدات است.

کتاب باید دارای برگه اعلام وصول  باشد.

هر مولف می‌بایست تعداد دو نسخه از اثر  خود را برای شرکت در فرآیند داوری حداکثر تا تاریخ 3 شهریور‌ماه سال جاری به دبیر‌خانه ارسال کند.

آثار دریافت شده باز‌گردانده نمی‌شود.    

مولفان و پدید‌آورندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام  به نسانی https://ilam.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان تا پایان شهریور‌ماه سال جاری آثار خود را به دبیر‌خانه جایزه کتاب سال واقع در ایلام، انتهای خیابان 24 متری رسالت، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان(دبیر‌خانه جایزه کتاب سال) ارسال کنند.

سومین دوره جایزه کتاب سال ایلام، با همکاری موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌‌شود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها