دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
معرفی و نقد کتاب «تئاتر و وجود» برگزار می‌شود

مراسم رونمایی و نقد کتاب «تئاتر و وجود» تیرماه در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) جلسه رونمایی، معرفی و نقد کتاب «تئاتر و وجود» با حضور مازیار مهیمنی (مترجم اثر) و احمد رمضانی (مدیریت نشر بوی کاغذ) با همکاری گروه زبان‌های خارجی و گروه هنر شورای بررسی متون و کتب علوم انسانی برگزار می‌شود.
 
ترجمه کتاب «تئاتر و وجود» نوشته هانری گوییه، تازه‎‌ترین اثر مازیار مهیمنی است که توسط نشر بوی کاغذ (بوکا) به چاپ رسیده است. هانری گوییه (۱۹۹۴-۱۸۹۸) استاد دانشگاه سوربن، عضو آکادمی فرانسه و عضو آکادمی علوم اخلاقی و سیاسی بود. او علاوه بر آثاری بدیع در حوزه‌های تاریخ فلسفه و تاریخ عقاید، ده‌ها کتاب و مقاله را در نقد، نظریه و فلسفه تئاتر از خود به جا نهاده است.
           
در این نشست، فارس باقری (نمایشنامه‌نویس، کارگردان و استاد دانشگاه)، ابوالفضل توکلی شاندیز (مترجم و پژوهشگر فلسفه اخلاق)، رضا مبین (پژوهشگر و مدرس دانشگاه سوره) و حسن زختاره (عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا) به ارائه سخنرانی می‌پردازند.
 
این نشست در تاریخ پنجشنبه 20 تیر از ساعت 10 تا 12 در بزرگراه کردستان، خیابان دکتر صادق آیینه‌وند (64 غربی)، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، سالن اندیشه برپا می‌شود.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها