پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۸
زندگی‌نامه «محمدعلی کشاورز» منتشر می‌شود

کتاب شش دهه زندگی هنری «محمد‌علی کشاورز» با عنوان «اکسیر نقش»، اواخر آبان توسط نشر افراز روی پیشخوان کتابفروشی‌ها می‌رود. در مقدمه اين كتاب «علي نصيريان» هنرمند پيشكسوت كشورمان، زندگي محمدعلي كشاورز را توصيف كرده است._

«اعظم كيان‌افراز» مديرمسئول انتشارات (افراز) با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، گفت: كتاب «گذر زمان 4، اكسير نقش» با زیرعنوان «زندگي محمدعلي كشاورز» اواخر آبان در شمارگان هزار نسخه و قيمت 75 هزار ریال در بازار نشر عرضه می شود.
 
وي افزود: نكته قابل توجه در كتاب «اكسير نقش» اين است که «علي نصيريان» هنرمند پيشكسوت كشور در مقدمه اين كتاب، زندگي «محمدعلي كشاورز» را با قلم خود روايت كرده است.

نصيريان در مقدمه اين كتاب به چگونگي حضور كشاورز در عرصه هنر و همكاری‌اش با وي در چند فیلم سينمايي و مجموعه‌های تلويزيوني اشاره كرده است.
 
وي با اشاره به اين‌كه اين كتاب قبل از انتشار بايد از سوی كشاورز تایید شود، اظهار داشت: کتاب «اکسیر نقش» در سه فصل تئاتر، سینما و پایان‌نامه‌ محمدعلی کشاورز تنظیم شده؛ که در بخش پایانی کتاب، پایان‌نامه‌ مقطع کارشناسی اين هنرمند با موضوع «تأثیر متقابل هنرمند و جامعه بر هم» آمده است. 

کیان‌افراز تصریح کرد: در بخش تئاتر نیز مؤلفان به زبانی روایی با زاویه‌ دید سوم ‌شخص، به روایت سال‌ها بازی و زندگی تئاتری ‌کشاورز پرداخته و سرانجام در بخش سینمایی، گفت‌وگویی مفصل از سوی مؤلفان کتاب با این هنرمند پیشکسوت انجام شده است. 

مدیر انتشارات افراز با اشاره به اینکه «فیلم‌شناسی» این هنرمند پیشکسوت سینما نیز در کتاب درج شده است، گفت: انتشار آلبومی از عکس‌های کشاورز در این کتاب و ارایه‌ ‌برخی سندها، از دیگر فصل‌های کتاب است. 

کتاب «اکسیر نقش» به همت اعظم ‌کیان‌افراز و یاسین محمدی، مکتوب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط