چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۷
انتشار کتاب"امام خمینی (ره)" در آذربايجان

کتابي در باره حیات درخشان و اندیشه‌های ناب حضرت امام خميني (ره) بنيان‌گذار جمهوري اسلامي ايران به نام " امام" با همكاري رایزنی فرهنگی كشورمان در باکو چاپ و منتشر مي‌شود./

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، كتاب "امام" تاليف حسن آقاجان معروف به" الچین الی اغلو" در دو جلد به چاپ مي‌رسد.
 
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در باکو در راستای معرفی، گسترش و توسعه افکار و اندیشه ناب بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) در عرصه‌های بین‌المللی با همكاري يكي از محققان آذري كتاب حاضر را تهيه و تنظيم كرده‌ است.

 "حسن آقاجان" محقق آذری كه مسلط به سه زبان اصلی انگلیسی، روسی و فرانسوی است، دستاوردهای تحقیقاتی خود را درباره حیات گوهربار حضرت امام(ره) نگرش‌های سیاسی ایشان را در دو جلد آماده چاپ كرده است.

جلد اول این اثر به زندگی حضرت امام(ره) و فعالیت‌های ایشان قبل از انقلاب اسلامی اختصاص دارد و جلد دوم به حیات گوهر بار و فعالیت‌های سیاسی ایشان پس از انقلاب اسلامی مي‌پردازد. 

از ويژگي‌هاي بارز جلد دوم نوشتار حاضر می‌توان به تحلیل کارشناسی دوران جنگ تحمیلی 8 ساله عراق عليه ایران اشاره کرد که براساس اسناد معتبر، نیات پلید و شیطانی کشورهای غرب و شوروی سابق را با مهارت و ادبیات خاص و اطلاعات بکر  فاش  می‌کند. 

تالیف جلد دوم کتاب " امام" به پایان رسیده و در حال تایپ و ویراستاری است. 

جلد اول کتاب " امام" با مجوز رسمی کمیته امور دینی دولت کشور جمهوری آذربایجان در مهر ماه سال جاری در 2000 نسخه توسط انتشارات دلتا گروپ در این کشور چاپ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها