چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک ونوجوان در زاهدان

کارگاه آموزشی جام باشگاه های کتابخوانی کودک ونوجوان به مدت دو روز،در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی سیستان و بلوچستان، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی فعال‌سازی باشگاه‌های کتاب‌خوانی در حوزه کودک و نوجوان و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه است.

مرتضی سلطانی‌نژاد افزود: کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در زاهدان با حضور ٨٠نفر مربی، از نهادکتابخانه‌های عمومی، کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، آموزش و پرورش، مربیان مهد کودک و بهزیستی و روسای ادارات فرهنگ و ارشاداسلامی استان، در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن جلسات فرهنگسرای جوان زاهدان برگزار شد.

وی افزود: این طرح همه رده‌های سنی کودک و نوجوان از پیش‌دبستانی تا مقطع متوسطه را دربرمی‌گیرد و در کارگاه آموزش تربیت مربی، اصول و مبانی صحیح ترویج فرهنگ مطالعه برای مربیان داوطلب و علاقه‌مند آموزش داده می‌شود.

سلطانی‌نژاد اظهار کرد: ابتدا در جام باشگاه‌های کتابخوانی تسهیلگران برای تشکیل باشگاه‌های کتاب‌خوانی آموزش خواهند دید و سپس با حضور تعدادی از اعضای کتابخوان کودک و نوجوان یک باشگاه تشکیل می‌شود که زیر نظر مربی به خواندن کتاب‌های داستانی، بحث و تبادل‌نظر در مورد آن و انتخاب بهترین کتاب خوانده‌شده می‌پردازند.

معاون فرهنگی ومطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان درپایان گفت: این کارگاه توسط دو نفر از مربیان کشوری  صفرزاده و احمد شهدادی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ومعاونت فرهنگی در روزهای ٢٩ و٣٠ خردادماه برگزارشد و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا خواهدشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها