پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
نجف‌آباد در سودای پایتختی کتاب ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد از پیگیری موضوع نامزد شدن نجف آباد در طرح پایتخت کتاب ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، نشست مشترک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد با حضور علی‌اصغر سیدآبادی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصغر مختاری معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

سیدحسن لوح موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد در این نشست گفت: موضوع نامزد شدن نجف آباد برای طرح پایتخت کتاب ایران در حال پیگیری است و در دستور کار این اداره قرار داد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نجف آباد در سال ٩٧ مجوز برای ٨٠ باشگاه کتابخوانی صادر کرده است، استقبال مردم این شهرستان و همچنین منطقه مهردشت را از طرح باشگاه‌های کتابخوانی بسیار خوب ارزیابی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد افزود: در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و بهره‌مندی کودکان و نوجوانان و در راستای ارتباط و آشنایی اقشار مختلف جامعه با این طرح این اداره حمایت خود را در جهت ارتقا و رونق باشگاه‌های کتابخوانی شهرستان اعلام می‌کند.

علی‌اصغرسید آبادی، مشاور برنامه‌ریزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پس از حضور طی بازدید از شهرستان نجف‌آباد در راستای تبدیل ارگ شیخ بهایی به گذر فرهنگ و هنر شهرستان، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اهداف  جام باشگاه‌های کتابخوانی در کشور بر لزوم گسترش این طرح در شهرستان نجف آباد تاکید کرد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها