پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
اولین نهج‌البلاغه به خط بریل در کشور رونمایی می‌شود

همزمان با سفر معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان، از اولین نهج البلاغه به خط بریل در کشور رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری آیین رونمایی از اولین نهج البلاغه به خط بریل در کشور با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین ابوالفضل یعقوبی با اعلام این خبر گفت: آیین رونمایی از اولین نهج البلاغه به خط بریل در کشور با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 
مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه این آیین به همت موسسه فرهنگی قرآنی روشندلان برگزار می‌شود، افزود: آیین رونمایی از اولین نهج البلاغه به خط بریل که با ترجمه استاد محمد دشتی چاپ شده است، شنبه ٢٥ خرداد ساعت ١٦:٣٠ با حضور مسئولان استان در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.
 
وی افزود: کار تحقیق، پژوهش و مناسب سازی این نهج البلاغه از سال ٩٦ آغاز و به مدت دو سال توسط تیم ٦ نفره که ٥ نفر از آنها از روشندلان قرآنی هستند، به همت موسسه فرهنگی قرآنی روشندلان صورت گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها