چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
دومین جایزه کتاب سال کردستان 19 و 20 تیرماه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز ۱۹ و ۲۰ تیر ماه سال جاری را به عنوان زمان برگزاری دومین جایزه کتاب سال کردستان اعلام کرد و گفت: این جایزه ادبی با حضور ادیبان و نویسندگان در سقز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در استان کردستان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، هیوا حاجی‌محمدی در جمع اصحاب رسانه عنوان کرد: بعد از اعلام فراخوان این جایزه ادبی تا پایان مهلت ارسال آثار ۴۰۹ کتاب به دبیرخانه دومین جایزه کتاب سال کردستان واصل شد.

حاجی محمدی با تاکید بر ضرورت ایده آفرینی و خلاقیت در حوزه نشر مکتوب گفت: در این جایزه فرهنگی آثار فاخر نویسندگان کردستانی که توسط ناشران داخل استان به چاپ رسیده باشد داوری و از آثار برگزیده در حوزه‌های مختلف تقدیر می‌شود.

وی بیان کرد: آثار رسیده در ۱۲ بخش توسط ۲۴ داور، داوری می‌شود و در هر بخش یک یا دو اثر انتخاب می‌شود و ۲۴ اثر جایزه خواهد گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز با بیان اینکه دومین دوره جایزه کتاب سال کردستان با هدف حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران استان فرهنگی کردستان و حفظ و ارتقای هویت فرهنگی برگزار می‌شود، افزود: این جایزه به آثار برتر در حوزه‌های دین و فلسفه، حقوق و سیاست، تاریخ، ادبیات، جامعه شناسی، هنر و معماری، زبانشناسی، جغرافیا و حوزه کودک و نوجوان تعلق خواهد گرفت.

وی یادآور شد: دومین جایزه کتاب سال استان کوردستان، ۱۹ و ۲۰ تیرماه با حضور ۱۰۰ مهمان خارج از شهرستان در سقز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها