چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
استفاده از ظرفیت‌های بالقوه‌ برای رشد فعالیت‌های کتابخوانی

جلسه آموزشی و توجیهی فعالیت‌های ترویجی کتابخوانی در استان البرز برگزار شد و مساله رشد فعالیت‌های کتابخوانی در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، اولین جلسه در خصوص فعالیت‌های ترویجی کتابخوانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان البرز با حضور ابراهیم حیدری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و نمایندگان شهرداران، ‌دهیاران، ‌روسای ادارات تابعه، ‌اداره کتابخانه‌های عمومی البرز، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، ‌نماینده اداره کل بهزیستی، ‌اتحادیه کتاب فروشان و سایر نهادهای فرهنگی برگزار شد.
 
مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست اظهار داشت: ‌با رویکرد و هم‌افزایی کلیه ارگان‌ها و نهادها و سازمان ها باید برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی تلاش کنیم.
 
این جلسه با محور های پایتخت کتاب، جشنواره روستایی دوستدار کتاب، جشنواره تقدیر از مروجان کتاب، جام باشگاه‌های کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان برگزار شد و ابراهیم حیدری در این جلسه به تشریح فعالیت‌های ترویجی این دفتر در راستای گسترش و ترویج کتاب و کتابخوانی در کشور پرداخت.

او در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به گسترش و نهادینه شدن این فعالیت‌ها در سراسر کشور و همراهی تمامی استان‌های کشور با این فعالیت‌ها از مسئولین نهادهای دولتی و غیردولتی، سازمان‌ها و بنگاه‌های خصوصی، سمن‌ها و تشکل‌های مردمی استان البرز برای برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها و همراهی و همدلی این ارگان‌ها با این برنامه‌ها دعوت به عمل آورد.
 
حیدری با اشاره به اینکه استان البرز یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین استان‌های کشور است، اظهار داشت: انتظار می‌رود این استان با توجه به ظرفیت‌های بالقوه‌ای که دارد امسال این فعالیت‌ها را جدی‌تر دنبال کند و با همراهی تمامی ارگان‌های این استان شاهد رشد و شکوفایی هر چه بهتر این فعالیت‌ها در این استان باشیم.
 
این جلسه با سوالات حاضرین و پرسش و پاسخ در مورد این برنامه ها و فعالیت ها به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها