سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
​شیوه‌نامه اجرایی کارگروه کاغذ و زینک نشر کتاب تدوین شد

«شیوه‌نامه اجرایی کارگروه کاغذ و زینک حوزه نشر کتاب» با هدف نظارت بر نحوه تخصیص ارز برای واردات کاغذ و زینک و تخصیص، توزیع و مصرف کاغذ حوزه کتاب با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این شیوه‌نامه با هدف تثبیت نسبی قیمت کاغذ و کتاب، کاهش هزینه‌های تولید برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و ثبات نسبی در قیمت پشت جلد کتاب آماده شده است.

کمیته تخصصی کاغذ و زینک نشر و کتاب در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متشکل از معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی، مدیرکل دفتر چاپ و نشر، رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران(آشنا)، رئیس اتحادیه لیتوگرافان تهران، مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی، مدیرعامل موسسه خانه کتاب، مسئول حراست معاونت امور فرهنگی و مسئولان پیگیری کمیته‌های واردات، توزیع و نظارت فعالیت می‌کند.

ناشران متقاضی کاغذ و زینک برای انتشار کتاب باید با مراجعه به سایتwww.paperds.ir و ثبت درخواست نسبت به دریافت کاغذ و زینک اقدام کنند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها