چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
​فراخوان دومین دوره جایزه ادبی «الوند»

دبیرخانه جایزه ادبی «الوند» (کتاب سال شعر الوند و جایزه ویژه انجمن علمی نقد ادبی ایران) در دومین دوره برگزاری از شاعران و ناشران سراسر کشور دعوت کرد که در این رقابت ادبی حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، در این فراخوان از تمام شاعران و ناشرانی که در زمینه انتشار کتاب شعر فعالیت دارند، خواسته شده است که ۳ نسخه از کتاب‌های چاپ اول خود را (که در سال ۱۳۹۷ خورشیدی در ایران منتشر شده)، برای دبیرخانه این جایزه بفرستند.

دبیرخانه همچنین اعلام کرده که فرستادن کتاب را به منزله علاقه‌مندی به شرکت در رقابت جایزه ادبی «الوند» تلقی کرده و البته تنها کتاب‌های فرستاده‌شده در این رقابت شرکت داده خواهند شد.

طبق این فراخوان، جایزه ادبی «الوند» با شرایط و قواعد زیر فعالیت می‌کند:

۱- جایزه ادبی الوند به صورت خصوصی برگزار می‌شود و با نهادهای فرهنگی همکاری می‌کند.
۳ – جایزه ادبی الوند در بخش قالب، سن، جنسیت، موضوع و … محدودیتی ندارد.
۴ - مهلت فرستادن آثار تا پایان تیرماه ۱۳۹۸ خواهد بود.
۵ – پس از داوری‌ها، یک مجموعه شعر در جایزه ادبی الوند به‌عنوان برگزیده معرفی و تندیس «کتاب سال شعر الوند» به شاعر آن اهدا خواهد شد.

۶ – دومین تندیس جایزه ادبی الوند، مانند دوره نخست از سوی «انجمن علمی نقد ادبی ایران» به یکی از آثار رسیده - به انتخاب داوران انجمن - اهدا خواهد شد.

۷ – برای مشارکت بیشتر و سهولت در ارسال، فقط شاعران (نه ناشران) در صورت تمایل می‌توانند فایل PDF کتاب را به صورت کامل (شناسنامه کتاب و جلد) به نشانی تلگرام Jayezehadabiealvand@ جایزه یا ایمیل jayezeyeadabiealvand@gmail.com بفرستند؛ با این شرط که اگر کتاب جزو نامزدها قرار گرفت، فرستادن نسخه کاغذی الزامی است.

۸ - در صورت ایجاد هرگونه پرسش و برای رفع ابهام می‌توانید از طریق تلگرام با آدرس Jayezehadabiealvand@ طرح موضوع کنید.

۹ - اخبار از طریق کانال تلگرامی جایزه به آدرس @jayezeyeadabiealvand اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نشانی دبیرخانه: تهران - خیابان آزادی- خیابان اسکندری جنوبی – تقاطع کلهر – پلاک ۴۲۵ – طبقه ۴ واحد ۱۹

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها