یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
«از نجوای سنت تا غوغای پاپ» بررسی می شود

کتاب «از نجوای سنت تا غوغای پاپ؛ کندوکاوی در موسیقی معاصر ایران» با همکاری موسسه خانه کتاب و فصلنامه نقد کتاب ادبیات و هنر سه شنبه (۲۱ خرداد ماه) در سرای اهل قلم معرفی و بررسی می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب؛ نشست معرفی و بررسی کتاب «از نجوای سنت تا غوغای پاپ؛ کندوکاوی در موسیقی معاصر ایران» سه شنبه (۲۱ خرداد ماه) با حضور آروین صداقت کیش و میرعلیرضا میرعلی نقی در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.
 
کتاب «از نجوای سنت تا غوغای پاپ؛ کندوکاوی در موسیقی معاصر ایران» در ۹ فصل به مباحثی مانند موسیقی سنتی و نوآورانه‌ ایرانی، موسیقی پاپ، موسیقی بومی ایران، ترانه‌های مطربی و رو حوضی، کاباره، موسیقی بندری، موسیقی در سینمای ایران، خوانندگان، ترانه‌سرایان و شاعران می‌پردازد. این فصل‌ها به ترتیب «موسیقی سنتی ایران»، «موسیقی نوآورانه سنتی»، «موسیقی پیشرو در ایران»، «موسیقی پاپ در ایران»، «طنین روستا: گشت‌وگذاری در موسیقی بومی ایران»، «موسیقی عامیانه شهری»، «موسیقی در سینمای ایران»، «نقد و نشر در موسیقی» و «موسیقی ایران در بوته نقد نخبگان» نام دارد.

علاقمندان برای حضور در نشست معرفی و بررسی کتاب «از نجوای سنت تا غوغای پاپ؛ کندوکاوی در موسیقی معاصر ایران» می توانند سه‌شنبه (۲۱ خرداد ماه) ساعت ۱۶ به سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، شماره دو مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها