دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
همه تلاش خود را برای خدمت به هنرمندان به کار می‌بندیم

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در جمع اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان گفت: با مساعدت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌‌‌کمک‌های بلاعوض و تسهیلات به هنرمندان آسیب‌دیده از سیل تعلق می‌گیرد‌.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید‌حسین سیدزاه، دوشنبه(16 اردیبهشت‌ماه) در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه‌ استان لرستان، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در شرایط تحریم گفت: وظیفه ذاتی صندوق اعتباری هنر حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران سراسر کشور است در سال 97 با مدیریت صحیح منابع و توزیع عادلانه آن سعی کردیم رضایت و اعتماد اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را بدست آوریم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تاکید کرد: امسال نیز با توجه به شرایط سخت حاکم بر کشور و مشکلات ناشی از سیل در برخی مناطق کشورمان، همه تلاش خود را برای خدمت به هنرمندان به کار می‌بندیم. 

سیدزاه با اشاره به خسارت‌های ناشی از سیل در برخی نقاط کشور ازجمله استان لرستان گفت: با تأکید ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تسهیلات و کمک بلاعوض به تمام هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر که در سیل اخیر لرستان آسیب دیده‌اند تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: یکی از اقدامات مهم صندوق اعتباری هنر طی دو سال گذشته سفرهای حمایتی است. لرستان، پانزدهمین استانی است که به آن سفر کرده‌ایم. متاسفانه خسارت‌های مادی و روحی و روانی بسیاری بر مناطق سیل‌زده وارد شده است. از این‌رو با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با توجه به مسئولیت اجتماعی که در قبال فعالان فرهنگی و هنری کشور داریم، در ادامه سفرهای حمایتی به مناطق سیل‌زده سفر خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: خدمت به اهالی فرهنگ و هنر دغدغه اصلی ماست و مهم‌ترین دستاورد ما طی این سفرها کسب رضایت و اعتماد اصحاب فرهنگ و هنر بوده است.
سیدزاده افزود: با توجه به منابع محدود تلاش کردیم به وعده‌های خود عمل کنیم.  به‌طور مثال در سال 97 بیش از حدود ۱۲میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه داشته‌ایم.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به خدمات صندوق اعتباری هنر گفت: بیش از 70هزار نفر عضو صندوق اعتباری هنر هستند، از این میان  32هزار نفر به سازمان تأمین‌ اجتماعی معرفی شدند که ۲۲هزار نفر آن‌ها بیمه درمان تکمیلی نیز دارند.

سیدزاده در پایان تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما در سال 98 پویش سراسری شناسایی و شنیدن صدای هنرمندان با همراهی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه است. همه‌ ما باید به‌عنوان یک سفیر هنری در شناساندن هنرمندان تلاش کنیم تا در سایه همدلی و همبستگی شاهد حل مشکلات جامعه هنرمندان کشور باشیم.

در این نشست که جمعی از فعالان فرهنگی و هنری استان لرستان حضور داشتند مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به سوالات حاضرین پاسخ داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها