سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
گزارش مولر پرفروش‌ترین کتاب‌ آمریکا

روزنامه واشنگتن پست با همکاری انتشارات و کتابفروشی اسکریبنر دو نسخه الکترونیک و چاپی از گزارش رابرت مولر منتشر کرده است که به پرفروش ترین کتاب آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از سی ان بی سی، گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، چند هفته‌ای است که منتشر شده است. در این گزارش مولر تصریح کرده است که رابطه‌ای بین روسیه و ترامپ وجود نداشته است.
 
روزنامه واشنگتن پست با همکاری انتشارات و کتابفروشی اسکریبنر با استفاده از نسخه پی دی اف این گزارش آن را به صورت الکترونیک و کتاب کاغذی چاپ کرده است که هم اکنون پرفروش‌ترین کتاب آمریکا محسوب می‌شود. به گفته آسوشیتدپرس هفته گذشته این کتاب بیش از 40هزار نسخه فروش داشته است.
 
در این کتاب علاوه بر گزارش مولر درباره انتخابات آمریکا و حوادث بعد از آن ضمیمه‌ای نیز از گزارش ویلیام بار دادستان آمریکا آورده شده است که در هفته‌های گذشته شماره اول لیست کتاب های مستند آمازون بوده است.
 
از بخش‌های جذاب این کتاب وجود مقالات تحلیلی روزنامه‌نگاران مشهور واشنگتن پست نیز در این کتاب موجب پرفروش شدن آن شده است.
 
چنین تجربه‌ای در سال 2004 در مورد انتشار گزارش کمیسیون حادثه یازدهم سپتامبر اتفاق افتاده بود. این گزارش توسط نورتون اند کامپنی چاپ شده بود و پرفروش‌ترین کتاب آمریکا شده بود.
 
دونالد ترامپ در اظهار نظری گفته بود که گزارش مولر در حقیقت گزارش احزاب دموکرات کشور آمریکاست. ترامپ این گزارش را حاصل عصبانیت دموکرات‌ها از دولتش خطاب کرده بود.
 
در سال‌های گذشته متون سیاسی و نوشته‌های افشاگرانه در باره ترامپ فروش زیادی دارد. بازار کتاب‌های سیاسی هیچگاه مثل دوره ریاست جمهوری ترامپ رونق نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها