سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
​برنامه‌های شهرداری برای سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران تشریح شد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مجتبی یزدانی در تشریح برنامه‌های شهرداری تهران برای برگزاری سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) گفت: سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد بزرگ فرهنگی جلساتی با حضور محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و کمیته‌های اجرایی برگزار و وظایف هر کمیته و کارگروه به تفکیک تعیین شد.
 
یزدانی با بیان این که سازمان زیباسازی شهر تهران اقدامات لازم را برای تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری متناسب با نمایشگاه کتاب در اطراف مصلی و نیز در سطح شهر تهران برعهده دارد، بیان کرد: تبلیغات محیطی نمایشگاه بر روی 100 عرشه و 50 پرتابل در سطح شهر تهران نصب شده است؛ علاوه‌بر این استقرار و نصب 90 عدد نیمکت و استقرار 250 عدد نیمکت دیگر نیز در محوطه مصلی انجام شده است.
 
وی در ادامه گفت: برای تسهیل در تردد و جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه 20 دستگاه شاتل برقی در محل‌های تعیین شده در محوطه داخلی مصلی مستقر و به خدمات‌رسانی خواهند پرداخت.همچنین پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان موقت دانشجویانی که از شهرهای مختلف برای بازدید از نمایشگاه می‌آیند؛ در هتل آفتاب حرم مطهر امام خمینی(ره) صورت گرفته است.
 
وی با ذکر این نکته که امسال نیز همانند سال‌های گذشته نظارت بر نحوه خدمات‌رسانی چرخ دستی‌ها توسط شرکت ساماندهی انجام می شود، ادامه داد: :با تدابیر صورت گرفته امسال نیروها با لباس‌های متحدالشکل برای خدمات رسانی حضور دارند و تمامی چرخ‌دستی‌ها پلاک‌گذاری شده و طبق قیمت مصوب به ارائه خدمت به بازدیدکنندگان و غرفه‌داران می‌پردازند.
 
به گفته یزدانی 8 دستگاه خودرو و 2 دستگاه موتورسیکلت به همراه  30نفر نیروی اجرایی توسط شرکت شهربان برای کنترل سدمعبر و جلوگیری از بساط گستری پیش‌بینی شده است.

یزدانی در ادامه تصریح کرد: برای رفت و روب و نگهداشت مستمر محوطه بیرونی  مصلی  روزانه 24 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 35 نفر نیروی انسانی به شکل مستمر به پاکسازی این نقاط می پردازند.

وی اظهار کرد: رسیدگی مستمر و ویژه به فضای سبز داخل و بیرون مصلی، کاشت درخت و درختچه به تعداد 1700 اصله، کاشت گل و گیاه فصلی و.... از اقدامات سازمان بوستان‌ها است.

یزدانی در ادامه با اشاره به اقدامات سازمان آتش‌نشانی گفت: بازدیدهای مستمر و روزانه کارشناسان آتش‌نشانی از محوطه مصلی از ابتدای سال جاری صورت گرفته است.علاوه‌براین با پیش‌بینی‌های صورت گرفته 40 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 170 نیروی آتش‌نشان در محل‌های تعیین شده مستقر خواهند شد.

وی اضافه کرد: نصب کپسول‌های اطفاء حریق در محوطه نمایشگاه کتاب و برنامه‌ریزی درباره آموزش همه نگهبانان و عوامل اجرایی نمایشگاه و... ازجمله برنامه‌های این سازمان در برگزاری این نمایشگاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها