چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
حضور نشر اسم با 35 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

نشر اسم در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 35 عنوان کتاب از 22 نویسنده و مترجم، میزبان علاقمندان به کتاب است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نشر اسم که فعالیت خود را از سال 1394 به مدیریت سعید مکرمی آغاز کرده، امسال با شروع چهارمین سال فعالیتش با 35 عنوان کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حاضر می‌شود.
 
در میان کتاب‌هایی که نشر اسم منتشر کرده، آثار نویسندگان و مترجمان نام‌آشنایی همچون علی موذنی، احمد گلشیری، محمد حنیف، احمد شاکری، فریدون مجلسی، سعید زیباکلام و عباس پژمان دیده می‌شود.
 
رمان «احضاریه» از این انتشارات و نوشته علی موذنی یکی از رویدادهای کتابخوانی سال گذشته محسوب می‌شود که با استقبال چشمگیر علاقه‌مندان به کتاب، طی شش ماه به چاپ بیستم رسید.
 
هفت عنوان کتاب برای نخستین‌بار در این دوره از نمایشگاه در غرفه نشر اسم ارائه می‌شود که شامل «بهترین داستان‌های جهان» در 5 جلد با انتخاب و ترجمه احمد گلشیری، اثر غیرداستانی «شکوه مرگبار» نوشته «دانیال حقیقی»، «احضاریه» نوشته علی موذنی، رمان «پل» نوشته آراز بارسقیان و غلامحسین دولت‌آبادی، «سه‌شنبه» نوشته آراز بارسقیان، مجموعه داستان «پسران سالخورده» نوشته حسام‌الدین مطهری و رمان «رگ و ریشه» نوشته «جان فانته» با ترجمه محمدرضا شکاری است.
 
همچنین برای نخستین‌بار در این دوره از نمایشگاه کتاب، چاپ چهارم رمان «سرشار زندگی» نوشته جان فانته با ترجمه محمدرضا شکاری، چاپ دوم رمان «آمریکایی» نوشته هاوارد فاست با ترجمه فریدون مجلسی، چاپ دوم رمان «تذکره اندوهگینان» نوشته حسام‌الدین مطهری و چاپ دوم کتاب «هزارتوی سعودی» نوشته کارن الیوت هاوس با ترجمه ابراهیم موسوی و نگار باغانی ارائه می‌شوند.
 
نشر اسم از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال 1398 در غرفه شماره 160 واقع در راهروی 29 سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران واقع در مصلی، پذیرای علاقه‌مندان به کتاب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها