یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
صدور بیش از 7هزار کارت شناسایی برای نمایشگاه کتاب تهران

مدیر کمیته حراست سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صدور بیش از هفت هزار کارت شناسایی برای مسئولان و غرفه‌داران این رویداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی سهل‌آبادی گفت: بیش از هفت هزار کارت شناسایی برای غرفه‌داران، مسئولان اجرایی و اصحاب رسانه صادر شده است و به مدیران بخش‌ها تحویل شده است.


وی ادامه داد:‌ برای بالا بردن ضریب امنیتی کارت‌ها نیز از هولوگرام تخریب شونده استفاده کرده‌ایم. این هولوگرام‌ها در صورت دستکاری تخریب خواهند شد و دیگر قابلیت استفاده نخواهند داشت.

سهل‌آبادی درباره نحوه تحویل کارت‌های صادر شده گفت: تمامی کارت‌ها از سوی کمیته حراست صادر شده‌اند و در اختیار مدیران بخش‌ها قرار گرفته‌اند و غرفه‌داران برای تحویل کارت‌ها باید به مسئولان بخش‌ها مراجعه کنند. همچنین تمامی این اطلاعات درج شده بر روی کارت‌ها مطابق اطلاعات ثبت شده ناشران در هنگام  ثبت‌نام برای دریافت غرفه است.

مدیر کمیته حراست سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تصریح کرد: همچنین برای بالا بردن ضریب ایمنی و امنیت نمایشگاه کتاب تعداد 500 دوربین مداربسته در سالن‌ها و محوطه بیرونی نمایشگاه کتاب نصب شده است. هم اکنون دوربین‌های بخش بین‌الملل و کودک و نوجوان و دانشگاهی آماده بهره‌برداری است و دوربین بخش ناشران عمومی و آموزشی نیز در چند روز آینده نصب خواهد شد.

سهل‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اهالی رسانه برای سهولت در پوشش خبری باید همواره کارت‌ها خود را در نمایشگاه به همراه داشته باشند زیرا در غیر این صورت اجازه فعالیت به آن‎‌ها داده نخواهد شد.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها