چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
شعبه بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه در منطقه لواسان افتتاح می‌شود

همزمان با نیمه شعبان، سالروز میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج)، شعبه بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و موسسه فرهنگی قران و عترت روح‌الجنان در منطقه لواسان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، آئین افتتاحیه شعبه بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه و موسسه فرهنگی روح‌الجنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ترویج معنویت و اخلاق در جامعه در ایام مبارک شعبانیه همزمان با سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در منطقه لواسان برگزار می‌شود.

رئیس بنیاد بین‌المللی نهج‌البلاغه، رئیس جامعه تعلیمات اسلامی، رئیس ستاد اقامه نماز و معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در این برنامه حضور خواهند داشت. 
 
مجتبی فائق؛ مدیرعامل  موسسه فرهنگی قرآن و عترت روح‌الجنان در منطقه لواسان در این‌باره اظهار کرد: منطقه لواسان به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی و توجه اقشار مرفه، متأسفانه دچار آسیب‌های متعدد اجتماعی و فرهنگی شده است. به هین دلیل موسسه فرهنگی روح‌الجنان بر آن شده در منطقه لواسان با به‌کارگیری دوره‌های مفید سبک زندگی و اطلاع‌رسانی فرهنگی بجا، تا حدی در این مهم اهتمام ورزد.
 
وی همچنین درباره برنامه های موسسه فرهنگی روح‌الجنان در لواسان گفت: برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی شامل آموزش ازدواج،  آموزش آیین همسرداری، آموزش تربیت فرزند، دوره پرورش خلاقیت کودکان بر مبنای روش‌های فلسفه کودک بنیاد حکمت صدرا و مشاوره خانواده از اولویت‌های اجرایی برنامه‌های موسسه در سال ۹۸ خواهد بود.

فائق افزود: برگزاری دوره تفسیر و مفاهیم قرآن کریم، برگزاری دوره آشنایی با نهج‌البلاغه در سطوح نوجوانان و جوانان، برگزاری دوره حفظ موضوعی حکمت‌های نهج‌البلاغه، برگزاری محافل انس با قرآن و نهج‌البلاغه، برگزاری مسابقات کتابخوانی در مدارس، نهادها و سازمان‌های منطقه، برگزاری دوره تربیت مربی قرآن و نهج‌البلاغه جهت مدارس و حوزه علمیه از دیگر برنامه‌های این موسسه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها